2011. október 24., hétfő

Metallic Dune





Egy ideje már csodálom Carol Dean (Sand Fibers) csodálatos munkáit. Imádom, ahogy játszik a formákkal. A delica és a triangle gyöngyök "játékából" alakít ki plasztikus, 3 dimenziós formákat. Úgy döntöttem, én is kipróbálom, meglátjuk mi lesz.
Ez lett a végeredmény.

Köszönet Carolnak az inspirációért! :)

A karkötő egyébként egyik barátnőmnek készült, nem kaptam semmilyen útmutatást, csak hogy valami vidám, csajos darab legyen. Hát ez a kari nem lett ugyan vidám, de hogy nőcis, az tuti. Mindkét oldalán hordható, bár nekem homorún jobban tetszik, mert úgy csipkemandzsettára hasonlít. Fatinak is tetszett a végeredmény és jól mutatott a csuklóján.:)

A fotók természetesen ismét pocsék minőségűek, élőben sokkal metálosabb és csillogóbb az egész.

10 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

GYÖNYÖRŰ ékszer a barátnőd nagyon szerencsés!!

Gruber Tímea írta...

Naggyon szép lett!Gratulálok!A homorú oldala nekem is jobban tetszik de igazándiból mindkét fele fantasztikusan mutat!!

Böbe Ikotics írta...

Tényleg nagyon mutatós, nagyon tetszik!!

Kisnyul írta...

Eszméletlen forma! Na ezért is szeretem a gyöngyöt, mert rengeteg lehetőség van benne!

Amy's írta...

nekem ez a "pocsek minosegu" foto is tokeletesen visszaadja.
Fantasztikusan elegans szuper gyonyoru egyeni karkoto ..Nagyon tetszik . Gratulalok

Kritti írta...

Fantasztikusan jól néz ki!!!! Szuperelegáns és különleges!

Sviro írta...

Hát, ez nem semmi, elismerésem!

Ami írta...

Nagyon jól néz ki! Nekem is kifordítva tetszik jobban :)

Keka írta...

Nagyon vagány!

Méri írta...

Nagyon szuper!