2012. február 13., hétfő

megtiszteltetés:)




Annak ellenére, hogy mostanában nem igazán voltam aktív, ismét díjat kaptam.
Ezúttal Timi (http://timibead.blogspot.com/) gondolt rám, amit nagyon köszönök neki! :)

Íme a szabályok:

Ø Említsd meg a blogodban azt a személyt, akitől kaptad
Ø Válaszolj a feltett kérdésekre
Ø Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
Ø Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
Ø Értesítsd a díjazottakat!


A kérdések a következők:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben)?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod?
7. Kutyák vagy macskák?

A válaszaim pedig:

1. A szájfényemet szeretem a legjobban, és nemrégiben beszereztem egy türkiz színű szemceruzát. Egyébként baromi ritkán sminkelem magam :)

2. Nem vagyok trendi lány

3. édesség gyakorlatilag bármilyen formában és mennyiségben jöhet! :)

4. zöld, narancssárga, lila

5. Ági

6. Ronan Keating: Winter Song

7. egyértelműen kutyák


És most jön a legnehezebb rész, a díj továbbadása. Sajnos mostanában kicsit kikerültem a gyöngyösök köréből. :( Fűzésre is ritkán jut időm, és mostanában a többiek alkotásait sem igazán tudom nyomon követni (pedig eddig ezt heti rendszerességgel tettem). Szégyellem magam emiatt, de eléggé leköt a munkám, és nagyon kevés időt tudok szentelni ennek a remek hobbinak.
Ezért úgy döntöttem, nem adom tovább a díjat.
Minden kedves gyöngyös ismerősöm érezze magáénak, szerintem aki időt szán arra, hogy saját kezűleg alkosson valami szépet, az megérdemli ezt a díjat!

0 megjegyzés: